Nakon vrlo kišnog produženog vikenda djeca su se vratila u skupinu puna doživljaja od kuće i s velikim interesom za vodu i poplave. Preteći njihov interes počeli smo odrađivati mnogobrojne aktivnosti vezane uz tu temu. Prvenstveno smo odlučili posjetiti Banovsko jezero i rijeku Pakru koji se nalaze u užoj okolici vrtića što je djecu obradovalo i dodatno produbilo njihov interes. Gledali smo edukativni video „Što sve o vodi trebamo znati“, odradili istraživačke aktivnosti „Pluta-tone“ i „Mijenjanje oblika vode“, te igrali stolno-manipulativne igre „Prebroji kapljice“ i „Provuci špagu“. Zatim smo čitali recitaciju „Kišni bal“ nakon koje su starija djeca zaključila da uslijed obilne i dugotrajne kiše može nastati poplava.
S platforme HCK-a odradili smo aktivnost „Kišom do poplave“ u kojoj su djeca preuzela uloge kapljica koje svojim grupiranjem čine poplavu. U istoj su ulozi također igrali natjecateljsku igru „Ulovi kapljicu“. Čitanje slikovnice „Život uz rijeku – Poplave“ kod djece je potaknulo zainteresiranost za zečje nasipe i službe koje pomažu u izvanrednim situacijama. Potaknuti time odradili smo demonstraciju poplave i uloge zečjih nasipa koristeći kantice za vodu, vreće za pijesak te građevine od lego duplo kocaka koje su djeca prethodno konstruirala. Od istih kocaka također su konstruirali i jezero u koje su stavili razne vodene životinje, a na njegov rub policajce i vatrogasce koji održavaju red i paze da se jezero ne prelije preko nasipa.
Odrađujući aktivnost „Upoznavanje sa žurnim službama“ djeca su mogla saznati kome se mogu obratiti za pomoć u kojoj problemskoj situaciji. Kroz sve su se aktivnosti djeca i likovno izražavala slikajući kišu štapićima za uši ili crtajući žurne službe.



Klaudija Risek i Helena Zulić, odgojiteljice mješovite skupine „Pčelica“ iz Banove Jaruge