Uz enciklopediju o životinjama sjevernog i južnog pola i razgovora s djecom uočavamo da djeca pokazuju pojačani interes za temu „Sjeverni i južni pol“. Za djecu smo pripremile razne aktivnosti na ovu temu. Kroz aktivnosti kao što su manipuliranje senzornim materijalima, djeca izrađuju senzornu kutiju „Sjeverni pol“ u koju postavljaju životinje s kojima se svakodnevno igraju. Kroz razgovor s djecom saznajemo da su djeca upoznata s pojavom nastanka leda. Za djecu smo izradile društvenu igru memory „životinje sjevernog i južnog pola“. U likovnom centru djecu potičemo da od bijelih salveta izrade polarnog medvjeda. Uz pomoć škara djeca izrezuju razne oblike te ih lijepe na papir u boji stvarajući tako sliku polarnog medvjeda. U dramsko scenskom centru za djecu smo pripremile igrokaz „Snjegović i pingvin“ s izrađenim štapnim lutkama snjegovića i pingvina. Djeca su izrazila želju za scenskom improvizacijom sa štapnim lutkama. Djeci smo čitale razne priče o sjevernom i južnom polu, a među njima je i „Priča o pingvinu Gašparu“ koja im se osobito svidjela.
.jpg?ver=eYtHU8ZFGkKbRw6My2GwAQ%3d%3d)
.jpg?ver=tGg5s61LrO4OArxPL0SYGA%3d%3d)
.jpg?ver=dPU6VxZ1s_9tp6ZWHJUddw%3d%3d)
.jpg?ver=tGg5s61LrO4OArxPL0SYGA%3d%3d)
.jpg?ver=dPU6VxZ1s_9tp6ZWHJUddw%3d%3d)
.jpg?ver=AOleq-VyH8GrltWBIgRqnA%3d%3d)
Sanja Zrinšćak Nuić i Lela Katić, odgojiteljice srednje B skupine Nevena